Voor en Naschoolse opvang

Voorschoolse en naschoolse opvang

Samen met Stichting Kinderopvang Winschoten (KiWi) kunnen wij u voorschoolse en naschoolse opvang aanbieden.
Vanaf 07.00 uur 's morgens kunt u uw kind bij KiWi brengen, vervolgens brengt een medewerker van KiWi uw kind(eren) naar school. KiWi is gelegen aan de Zaanstraat 47a te Winschoten. Dit is dichtbij OBS de Waterlelie. Dit geldt ook voor de naschoolse opvang. De kinderen worden opgehaald uit school, gaan met elkaar wat drinken met een crackertje of plak koek. Daarna kunnen de kinderen allerlei activiteiten gaan doen zoals knutselen, balspel buiten of in het speellokaal, bouwen met allerlei constructiemateriaal of lekker tutten in de poppenhoek of rustig een boekje lezen.

Informatie of aanmelden

Voor informatie over de kosten en aanmelding e.d. kunt u contact opnemen met KiWi. Zij zijn telefonisch bereikbaar op het nummer: 0597-431844. Voor meer informatie over KiWi verwijzen wij u naar de website. Op de website vindt u ook het pedagogisch beleidsplan van de BSO.